BEZ VELKÝCH INVESTIC A S MALÝMI POPLATKY
POKLADNÍ APLIKACI PROFIKASA LZE PROVOZOVAT I NA BĚŽNÉM POČÍTAČI S WINDOWS
S NÍZKÝMI POPLATKY ZA POUŽÍVÁNÍ
S PLATEBNÍM TERMINÁLEM S POPLATKEM 0,99% BEZ PAUŠÁLU
Platební terminál je propojený s pokladním systémem PROFIKASA, účtenka vytištěná z pokladní aplikace tak obsahuje nejen informace o nákupu zboží nebo služeb, ale i údaje o platbě kartou. Provozovatelé pokladny mají možnost využít nabídky ČSOB na zvýhodněné sazby za akceptaci platebních karet určené pro provozovatele pokladních systémů PROFIKASA ve výši do 0,99% bez paušálního poplatku a bez vstupních investic. * podmíněno schválením ČSOB
JEDNODUCHÁ OBSLUHA, CHYTRÁ ŘEŠENÍ
MARKOVÁNÍ KORUNOU I SNÍMÁNÍM EAN KÓDU
SNADNÉ A INTUITIVNÍ OVLÁDÁNÍ POKLADNY
Z KLÁVESNICE I Z DOTYKOVÉ OBRAZOVKY
VARIABILNÍ SYSTÉM POSKYTOVÁNÍ SLEV
VĚRNOSTNÍ SYSTÉM
PŘÍSTUPOVÁ PRÁVA
ZÁKAZNICKÝ DISPLEJ S REKLAMOU
Kromě standardního zákaznického displeje se dvěma řádkami 20 znaků je volitelně k dizpozici také 7″ LCD barevný displej, který umožňuje nejen informovat zákazníka o položkách markovaných do dokladu, ale v čase mezi vytvářenými doklady také zobrazovat reklamní obrázek nebo text .
UŽITEČNÁ, DOSTUPNÁ VÍCEJAZYČNÁ ZÁKAZNICKÁ PODPORA
ZÁKAZNICKÁ PODPORA V CENĚ LICENČNÍHO POPLATKU
Záleží nám na trvalé spokojenosti uživatelů pokladen a pokladních systémů PROFIKASA, proto, která Vám poskytne radu v případě pořeby i jistotu obnovení provozu v případě poruchy.
Licenční poplatek zahrnuje:
– čerpání konzultačních nebo servisních služeb pro všechny aplikace a služby PROFIKASA v celkové délce do 30 minut měsíčně,
– garanci obnovení provozu nejpozději následující pracovní den po nahlášení poruchy hardware (platí pouze komponenty PROFIKASA), nebo software PROFIKASA, která znemožňuje prodej, při nahlášení do 12:00 hodin,
– zapůjčení HW komponentů PROFIKASA po dobu záručních oprav zdarma.